18 Maj 2012

Hej!
Long time no see eller hur va de där!
De här med att uppdatera min blogg är jag som sagt inte bäst på.. Men jag ska som sagt försöka! :)
Känner mig just nu äckligt lat.. Fast jag har fått öroninflammation, och vill jag bli av med den så ska jag nog inte ut och röra på mig allt för mycket, även om jag skulle vilja.. Men så fort jag blir av med skiten ska jag fan ut!
Funderar på att tona mitt hår idag.. Jag menar, jag har ju inget annat för mig så varför inte.. I så fall får jag väll lägga upp nån bild på de om jag kommer ihåg att ta en bild! :) Ska försöka med det! ;)
Något annat som hänt då? Jo jag måste lära mig sätta upp mål och kämpa mot de målen.. Belöna mig själv när jag upnått ett mål kanske? Så att jag verkligen orkar kämpa för det!

Men jag skriver mer senare! :) Nu måste jag fixa lite små grejer! :)

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0