13 Mars 2012

Hallou!
Bättre i magen idag, men fortfarande inte helt perfekt! Men de blir det väll förhoppningsvis imorgon! *pepparpeppar*
Har iallafall hjälpt pappa och AlexSandra med flytten idag, burit en hel hög med kartonger, orkar inte ens försöka räkna alla kartonger, men kan helt klart säga att jag kommer drömma om dom inatt. Burit lite hyllor med pappa också, och mellan varven har jag legt och klagat på min onda mage!
Imorgon antar jag att det är mer flyttande av saker, kartonger, kartonger och kartonger, kanske någon säng också? vem vet? :P Som det ser ut nu ska dom nog vara ute ur huset tills på Måndag, så lite små stressigt är det faktiskt^^
Ne nu ska jag fortsätta prata på skype, sen ska jag sova! :)
Natti Natt!!
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0