11 Mars 2012

Tänkte att jag skulle börja blogga igen, men får ju se om det är någon som kommer följa mig eller inte! Kan ju kanske börja med att berätta vad som händer i mitt liv just nu.
Jag bor för tillfället hos min pappa och låtsasmamma utanför Västervik, söker jobb som en galning i hela södra Sverige då jag känner att jag inte vill flytta upp till Norrland igen. Innan jul begav jag mig från Umeå, ner till min mamma i Sundsvall, och bestämde mig då för att det var slut på det allt där och att jag skulle börja om på nytt. Fick tyvärr inte spendera allt för mycket tid hos min mamma så jag åkte och hälsade på kompisar och åkte sedan ner till pappa. I slutet på Januari hämtade jag mina saker uppe i Umeå och avslutade mitt kapitel där uppe! Och jag måste erkänna att jag faktiskt känner mig som en helt ny människa!
Har även sedan flytten lyckats sluta röka! Vilket jag är otroligt stolt över! Sen håller jag även på att försöka jobba med att gå ner i vikt, går minst en timmes promenad om dagen när det går att vara ute.
Jag hoppas att jag med hjälp av bloggen kommer kunna skriva av mig lite om dagarna, för det behöver jag verkligen!
//Malin

Kommentarer
Postat av: Tobias

Nu vet jag inte vart du länkar ut din blogg eller nått men om du vill att folk ska följa dig så är det bara att lägga ut det på olika community, länka dagligen på facebook kanske ? :P, fast nu kanske du inte har så mycke tid och uppdatera bloggen :P

2012-04-02 @ 18:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0